niedziela, 7 lutego 2016

Dzień 3

Olsztyn / środa 03.02.2016r. / 

Nie ma nic gorszego od szkoły w ferie... a tak się właśnie czułam w obserwatorium, gdzie Pan chciał być śmieszny ale coś nie pykło i zanudzał przez ok. 30min dosłownie myślałam, że zasnę.
Ogólnie nic ciekawego się tam nie działo, po prostu jestem człowiekiem który nie lubi słuchać mądrości innych osób nie czułam się tam jak na jakimś ciekawym oprowadzaniu i opowiadaniu czułam się tam bardziej jak bym spotkała króla świata który właśnie przekazuje swoim głupim poddanym tego czego się nauczył i jaki jest ważny...

Nieco później sytuacja troszeczkę się poprawiła byłam w planetarium na filmie był usypiający, ale powtórzę się nie ważne gdzie... ważne z kim :D

Oczywiście najlepszą atrakcją wycieczki była jazda autobusem, którą nie wiem dlaczego ale po prostu ubóstwiam.

W sumie to chyba tyle :D Nic szczególnego się w tym dniu nie działo...



Dorzucam jeszcze filmik z samego szczytu wieży obserwacyjnej piękne widoki na Olsztyn


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz