niedziela, 7 lutego 2016

Dzień 4

Słoneczne Gimbazjum w Rzekuniu / 04.02.2016r. czwartek

Ten dzień był mega szalony zaczął się cudownie poranek spędziłam z wspaniałymi osobami masując sobie stopy haha tak dobrze widzicie była to jedna z czynności która miała pobudzić nasz organizm do pracy a więc...
W czwartek dla PaTportowców zjawił się człowiek którego nie potrafię opisać słowami :D cieszę się, że Go poznałam napisałabym Pan Bartek ale... On by tego nie chciał więc napiszę Bartek Mikulak wow zadziwiał mnie w każdej sekundzie to co mówił i robił było to dla mnie czymś niesamowitym z tego względu, że chciałabym być w 1/100 taka jak On w kwestii odwagi jestem człowiekiem który bardzo się stresuje a ma zbyt często do czynienia ze sceną Bartek jest taki szalony i miałam wrażenie, że poczucie braku wstydu opanował do perfekcji podziwiam Go za to ale to tylko jedna z wielu rzeczy za które Go podziwiam... a więc zjawił się w celu poprowadzenia dla nas warsztatów teatralnych świetnie się bawiłam i duuużo się nauczyłam napewno wiele z tych rzeczy wykorzystam np. masowanie sobie stóp :D a tak serio... te warsztaty zapamiętam na długo.






Kolejnym przedsięwzięciem tego cudownego dnia była dyskoteka na której zbytnio się nie popisałam, ponieważ nie umiem tańczyć.. a odmawiać średnio wypadało więc wychodziło jak wychodziło :D ale koniec końców bawiłam się wyśmienicie.

























Brak komentarzy:

Prześlij komentarz